საჩივარი

    მომხმარებლის საჩივარი
    საჩივრის რეგისტრაცია შესაძლებელია როგორც ზეპირად, კომპანიის ოფისში , ისე წერილობით და ცხელ ხაზზე დარეკვით : 577 28 08 17 ; 599 19 18 17 . ასევე საჩივრის რეგისტრაცია შეგიძლიათ ელეტრონულ ფოსტაზე გამოგზავნით info@net2.ge
    საჩივრის წარდგენისას თან უნდა ერთვოდეს შემდეგი ინფორმაცია:
    მომხმარებლის დასახელება, აბონენტის ნომერი – ID . საკონტატო ტელეფონი. საკონტატო ელექტრონული ფოსტა. წარმოდგენილი საჩივრის შესახებ ინორმაცია.
    ყველა საჩივარი განიხილება კანონით დადგენილ ვადებში.

    ცხელი ხაზი:

    რეკვიზიტები:

    შ.პ.ს ორიჯე

    საიდენტ. # 431442398

    სს "თიბისი ბანკი"

    კოდი TBCBGE22

    ანგ. GE65TB7265336080100015

    © 2023 Connect2.ge

    ნავიგაცია
    Connect2.Ge