მომხმარებლის საჩივარი საჩივრის რეგისტრაცია შესაძლებელია როგორც ზეპირად, კომპანიის ოფისში , ისე წერილობით და ცხელ ხაზზე დარეკვით : 577 28 08 17 ; 599 19 18 17 . ასევე საჩივრის რეგისტრაცია შეგიძლიათ ელეტრონულ ფოსტაზე გამოგზავნით info@net2.ge საჩივრის წარდგენისას თან უნდა ერთვოდეს შემდეგი ინფორმაცია: მომხმარებლის დასახელება, აბონენტის ნომერი – ID . საკონტატო ტელეფონი. საკონტატო ელექტრონული ფოსტა. წარმოდგენილი საჩივრის შესახებ ინორმაცია. ყველა საჩივარი განიხილება კანონით დადგენილ ვადებში.